poniedziałek, 25 marca 2013

Epilog ♥

* Oczami Nialla *

Gosia wybiegła z pokoju, a ja załamany padłem na łóżko. Nie mogę w to uwierzyć. Ona mnie kocha, ale nie potrafi mi zaufać. Zacząłem wiercić się na łóżku, ponieważ coś mnie uwierało pod plecami. Złapałam za jakąś kartkę, która okazała się pierwszym listem od Gosi. Zacząłem go znowu czytać choć robiłem to już z 1000 razy. Czytam i sklejam odpowiednie literki, gdy nagle mnie olśniło!! Już wiem! Mam plan. Wiem co zrobić. Jutro do Niej pójdę. Teraz muszę iść spać i ochłonąć. Wziąłem prysznic, a gdy wróciłem analizowałem sobie w głowie, co jutro zrobię. Z takimi myślami odpłynąłem do krainy snów...

 * Następnego dnia, oczami Gosi *

Wstałam po 12. Jestem w rozsypce. Powiedziałam mu całą prawdę i teraz nie wem jak mu spojrzę w oczy. Przebrałam się w wygodne ciuchy i zeszłam na dół zjeść posiłek. Gdy moje naczynie było puste włożyłam je do zmywarki i poszłam na górę po gitarę. Siadając w salonie na dole zaczęłam grać piosenkę The Fray - Look After You. Będąc już przy końcu przerwał mi dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć i ujrzałam w nich Nialla.
- Cześć jestem Niall Horan i mieszkam niedaleko. Chciałem poznać kogoś i się zapoznać. - powiedział cały uśmiechnięty spoglądając na mnie.
- Niall? Co Ty odwalasz? - w ogóle nie zrozumiałam jego zachowania.
- W tym liście napisałaś, że sama chcesz poznać kogoś nowego i zacząć od nowa. To właśnie to robię. Chcę poznać Cię od nowa. Czy zechcesz abyśmy zaczęli razem od zera? - zapytał spoglądając mi w oczy. Nie mogłam uwierzyć w to co słyszę. Przytuliłam chłopaka do siebie. - Czy to znaczy tak?
- Oczywiście. Tak więc witam. Jestem Gosia i miło Cię poznać. - odwzajemniłam uśmiech. I tak zaczęliśmy od nowa. Teraz wiem, że ten rozdział mego życia był nie dopracowany i czas go wznowić. Tak oto rozpoczęliśmy nasz "nowy" związek. Poznając się na nowo.

~~Narrator~~
I tak zakańcza się historia tej dwójki młodych ludzi. Przeszli osobno, jak i razem wiele sprzeczności, ale z każdej wyszli cało. Połączyła ich miłość, która zwalczy wszystko. Jedno spotkanie, podczas którego zostało wypowiedziane jedno mało istotne zdanie dla człowieka, ale dla Nich odminiło życie. Dwa inne światy, a tak się połączyły. W końcu odnaleźli drugą połówkę. Odnaleźli siebie w wersji płci przeciwnej. Nie przejmowali się porażkami. Żyli tylko na zwycięstwach wraz z przyjaciółmi. Jak to zostało określone. Ich miłość będzie trwała do końca świata i jeden dzień dłużej....
____________________________________________________
To już koniec... Nie wierzę w to! Od 21 grudnia tyle z Wami przeszłam. Na początku chcę podziękować za ponad 3500 tysiąca wyświetleń, 150 komentarzy i 13 obserwujących <3 Jesteście boscy! Każdy z Was podarował mi skarb, którym jest czas. Bo to jest część życia, która już nie wróci! Dziękuje. Dla mnie to jak jeden uścisk w serduszko. Dziękuje Patrycji Reclik(Zboczone A&P), Nikki Hoff, Aguni McGuiness, Darii DeDe Styles, Asiek1323, Yeaaah ;3, .~Misiaczek, ~M, Zoey Jade, Każdemy Anonimowi, wszystkim czytelnikom i każdemu kto jeszcze to czytał za to, że byliście tu ze mną. Bez was ten blog by nie istniał. Nie no ryczę. To moja pierwsza historia i bardzo się z nią zżyłam. Nie sądziłam, ale wy wszyscy jesteście dla mnie jak taka rodzina. Nie cierpię pożegnań. Ale na szczęście to nie koniec pisania. Zobaczymy się na kolejnym blogu, który też jest o 1D http://samotnyduchwlondynie.blogspot.com/ Tego bloga nie usunę. Będzie mi o Was przypominał <3 Zapewne kiedyś pokażę go moim dzieciom i powiem : "To była część mojego życia, a to ludzie, którzy są czegoś warci, a dla mnie kurewsko ważni". Wejdę kiedyś i przeczytam to wszystko co tu nabazgroiłam. Nie no nie mogę dalej pisać, bo łzy w oczach mi rozmazują wszystko... Tak więc dziękuje, przepraszam jeśli kiedykolwiek coś było źle i do zob... Chciałabym napisać do zobaczenia w następnym rozdziale, ale nie może tak być ;< Na razie i liczę, że spotkamy się u mnie na drugim blogu. Na razie ;**
P.S. Miałam jeszcze pomysł na wersję ze smutnym zakończeniem, ale wybraliście to :D Baiiu <3

Kontakt do mnie:
GG: 20028720
Fb: facebook.com/PolishGirlDirectioners
TT: @Gosiaaax3
Drugi Blog: http://samotnyduchwlondynie.blogspot.com/
Baiiu ;* <3 xxx

5 komentarzy:

  1. Nie wierzę! Wciąż do mnie nie dociera, że to koniec... Ja tez już ryczę! :( Ale mi smutno, że go kończysz! Ja cię uduszę! Teraz podałaś swoje gg, to zobaczysz jak cie tam będę maltretować! buhaha :D
    Tak więc, chcę napisać czekam na następny, ale go już nie będzie... :( No to papa! I ja będę czytać twoje drugie opowiadanie :)
    Buziaki xxx
    Pati Payne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. :( Smutno że to już koniec :(
    Ale cieszę się że założyłaś nowego bloga :)
    Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba ciesz sie ze tak to sie zakonczylo ale zal mi ze to juz koniec tej historii bede zagladala na nowego bloga a tego z pewnoscia bede jeszcze nie raz czytala ;3 a ten kolejny tez bedzie o

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda już,że koniec :( Ale cieszę się, że zakończyło się szczęśliwie <3 Genialny blog :) A no i powodzenia przy drugim blogu . :)

    OdpowiedzUsuń