wtorek, 5 lutego 2013

Liebster Award #2

Znowu zostałam nominowana. ^^ Wielkie dzięki Andziolowi :* To Jej Blog .

Pytania :

1. Jak odkryłaś One Direction?
   
Oglądając ich występ w X-Factorze <3

2. Od kiedy lubisz 1D?
   
Dokładnie to 23 Lipca 2010 roku ♥

3. Ulubiona Piosenka?
   
Nie mam takiej. Uwielbiam muzykę i nie ważne jaki gatunek. Ważne, że trafia do serca. :)

4. Co Cię skłoniło do założenia Bloga?
   
Czytając inne opowiadania pisałam swoje. Nie publikowałam Go dopóki to opowiadanie przez przypadek nie trafiło do nauczycielki z J.Polskiego. Powiedziała, że mam talent.

5. Lubisz żelki?
   
Kochaaamm! :D

6. Tymbark vs Frugo?
   
To i To :>

7. Kogo najbardziej lubisz z 1D?
   
Naszego Horana <3 Ale reszta zespołu równo 2 miejsce xD

8. Lubisz koty? :P
   
Tak lubię, ale mam uczulenie na sierść zwierząt. Ogólnie uwielbiam zwierzęta ^^

9. Ulubiona Liczba?
   
Jeszcze przed powstaniem 1D było to 69 <3

10. Ile masz plakatów z 1D?
     
6 i nadal zbieram :3

11. McDonald vs KFC :D
     
 McDonald był od dziecka więc Tak, a KFC też pycha więc też tak. Czyli To i To <3


Przepraszam, ale nie zdążę nominować. Jak tylko znajdę chwilkę to dodam resztę. Tak samo nie wiem kiedy będzie rozdział xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz