piątek, 8 lutego 2013

INFORMACJA!!!

Ja widzicie nie było ostatnio nowego rozdziału, a to dlatego, że weny mi braknie. Mam pomysły na nowe opowiadanie, ale nie zostawię tego. Jeśli tylko coś mi przyjdzie do głowy to od razu tutaj wrzucę. Teraz jest druga kwestia. Nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta. Może i są te 24 głosy, ale z nich udziela się zaledwie kilka osób. Proszę Was. Zostawcie po sobie ślad pod tym postem. Przynajmniej będę wiedziała, że mam dla kogo wracać i pisać. Jeśli chcecie abym Was powiadomiła o nowym rozdziale to możecie pozostawić też w komentarzu tutaj po sobie Twittera, GG czy coś innego. Ja liczę, że jesteście tu, bo z dnia na dzień jest coraz gorzej i to mnie smuci ;c Proszę Was. Proszę. Tak więc liczę, że zostawicie po sobie jakiś znak abym wiedziała dla kogo mam pisać. Do zobaczenia. <3


To mój Twitter jbc. @Gosiaaax3

A tu macie Aska więc możecie pytać. : http://ask.fm/Goosiaaax3


Niallerkowa :*

6 komentarzy:

  1. Ja jestem i ja czytam :) moje gg 4692169, informuj mnie jak możesz;) Pozdrawiam Asiek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej. Piszcie dalej bo blog jest świetny. Moje gg 44224299 :D
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak dla kogo dla mnie wchodzę codziennie i sprawdzam czy nie ma nowego opowiadania ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej :). Mam nadzieje, że wena wróci. Czekam na rozdzial . :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem czytam czekam weny zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. NIEEEEEEEEE!!! Masz pisać dalej Kocham ten blog :D Życze ci kochana weny i czekam na kolejny rozdział!! XD

    OdpowiedzUsuń